پنج دلیل براي اینکه چرا آموزش هنر به بچه ها منجر به موفقیت آنها  در حوزه فناوري می شود

نوشته: کریستینا دسماریس

به هنرمندترین افرادی که می شناسید فکر کنید. حالا مهندسان، برنامه نویسان و متخصصان فناوری اطلاعات را به خاطر بياوريد. به نظر دو قطب متضاد هستند، درست است؟ حقيقت اين است كه اينطور نيست. افرادی که سابقه موسیقی، تئاتر و هنر دارند در واقع برای مشاغل فنی مناسب هستند. یعقوب اسمیت، رئیس و بنیانگذار پاكِت، كه یک شرکت فناوری در نيويورك است و  زیرساخت ابری را برای توسعه دهندگان و شرکت های بزرگ فراهم می کند قبل از تاسیس پاكت در سال 2014 سالها با ارکستر مجلسی فیلادلفیا همكاري مي كرده  و در اپراهاي مختلف شركت مي كرده است.در اینجا سخنان وی در مورد اینکه چرا آموزش هنری به بچه ها کمک می کند تا به بزرگسالانی تبدیل شوند که در فن آوری پیشرفت می کنند را ميخوانيم:

 بهترین هنرمندان دارای نظم و انضباط هستند

آموزش هنری به بچه ها کمک می کند که مستقل شوند، و دائما در جستجوی راه هایی برای بهبود و پیشرفت باشند. این برای نوآوری در فناوری ضروری است، جایی که رسيدن به یک هدف ناممكن مي شود شما برای دستیابی به آن در جايي  ديگر تلاش می کنید.

با استعدادترین هنرمندان قادرند متفاوت فکر کنند

آموزش هنری به ایجاد اندیشمندان خلاق و متفاوتی کمک می کند که بر اساس مطالعات خود ميتوانند  نظرات دقيقي ارائه دهند. به همین دلیل است که بسیاری از کارآفرینان فناوری دارای پیشینه ای خلاقانه هستند.

هنر و علم از جهات مختلف به هم مرتبط هستند

آموزش هنر درجه بالایی از استعداد فنی را شامل می شود، از جمله توجه شدید به جزئیات. درست مانند برنامه نویسی قوانین، هنگام موسیقی یا رقص هم بسیار مهم هستند.

هنرمندان می دانند چگونه اجرا کنند و چگونه در پروژه هاي بزرگ همکاری کنند

هنرمندان عادت به ایستادن و ارائه روی صحنه  دارند. آنها مجری هاي آموزش دیده ای هستند. و از قدرت  رهبری برخوردارند و در عین حال می دانند چگونه با هم کار کنند تا يك تيم يا گروه دور هم جمع شود.

آموزش هنر ، تاب آوری را به كودكان می آموزد

شما به عنوان یک هنرمند بارها شکست می خورید. بلند می شوید و پاساژ یا حرکت رقص را هزار بار تمرين می کنید تا درست انجام شود. این یک ویژگی واقعاً مهم است هنگامی که شما در زمینه فناوری شروع به كار می کنیدانگار  یک دیوید هستید که با چند جالوت مبارزه می کند.

به استعداد برخی از نوآورترین افراد در استارتاپ های فناوری نگاه کنید، اغلب افرادی را خواهید دید که سالها آموزش هنر را سپری کرده اند.

.

انتخاب و ترجمه : ریحانه علویان

شهریور 1400

منبع